5 стереотипів про онлайн шопінг


При всій популярності онлайн шопінгу, що розростається на очах, навколо нього досі крутиться багато стереотипів. Якщо купувати одяг, косметику і техніку вже звикли, то з меблями та іншими предметами інтер'єру все складніше. Ми в інтернет-магазині «Скіф» хочемо розвіяти популярні омани і стереотипи, які пов'язані з покупками онлайн!

1. Не зрозуміло, як товар виглядає насправді

В інтернеті ходить багато жартів на тему «очікування і реальність» після онлайн шопінгу. Щоб не було розчарувань, не соромтеся проконсультуватися з менеджером. Обов'язково вивчіть всі фотографії в каталозі, розміри та інші характеристики. Якщо вам не вистачає якоїсь інформації – ми охоче її надамо.

2. Товар буде довго їхати

Дійсно, доставка звідки-небудь з іншого континенту займає час. До цього треба додати терміни на виготовлення і комплектацію товару, якщо меблі не зі складу, а на замовлення. Але ми робимо все, щоб вам було зручніше! 

Доставка всередині України здійснюється за допомогою служб Нова Пошта та Delivery з їх стандартними умовами і вартістю. Після того, як ми відправимо замовлення, ви отримаєте повідомлення з номером накладної, за яким зможете відстежувати, де знаходиться ваша покупка і коли вона буде на місці. До речі, весь товар обов'язково страхується. Якщо всі вироби є на складі, відправка – протягом 1-3 днів. Якщо ми робимо вам меблі на замовлення – в залежності від його розміру, терміни варіюються від 1 до 3 тижнів.

3. Страшно платити незнайомому магазину

Ми розуміємо, що покупка меблів часто недешева. І також ми розуміємо, що багато покупців не готові оплачувати всю вартість новому магазину. Тому у нас є різні умови оплати – готівкою в офісі, через банк, онлайн за допомогою сервісу Приват24, Liqpay або просто картою, чи при отриманні через службу доставки.

Якщо ви вибираєте оплату при отриманні, до моменту відправки досить внести всього 20% від суми. Якщо товару немає на складі, і ми робимо його на замовлення – то 35%. При отриманні обов'язково оглядайте товар і відразу ж складайте акт, якщо виявили пошкодження упаковки.

4. Товар не можна повернути, якщо він не підійшов

Практика повернень бракованих замовлень або товарів, які не підійшли, давно і чудово розвинена. Відповідно до закону про захист прав споживачів ви можете повернути або обміняти будь-який товар протягом 14 днів. Звичайно, є нюанси, але їх ви теж можете узгодити з нашими менеджерами.

5. Купувати в інтернеті – дорого

Мабуть, найбільш загадковий стереотип, у якого немає ніяких підстав. Насправді при замовленні онлайн товари зазвичай обходяться дешевше, ніж при покупці в торговому центрі. Інтернет магазини не платять за оренду і утримання торгового майданчика, потрібно менше персоналу, і відпадає частина витрат. Саме за рахунок цього ціни можуть бути нижчими без шкоди для якості. Крім того, у нас часто бувають акції, спецпропозиції і знижки, тож стежте за новинами!

Напишіть, що ви шукаєте і натисніть Enter